Ska bli bättre, jag lovar.

Det har hänt endel sedan jag bloggade senast.
För en vecka hade jag och Jonas en jätte rolig fest på Evolet.
Vi var ett 40-tals människor som jammade, festade och hade en allmänt jätte mysig stund.
Tills Polisen kom!! AAH. Eller ja, så allvarligt var det inte.
Bara det att stadshuset hade en fest samtidigt så det blev lite konkurans tror jag.
Eller så var det deras säkerhetsvakter som inte ville riskera att deras kändisar skulle hamna i kläm typ.
Det var ju trots allt 1200 människor på stadshuset.
 Lite tråkigt, men vi begav oss till Invito istället.
jätte mysigt!

Nu på förmiddagen har jag suttit och peppat Amanda lite över msn.
Hon kommer fixa det här. Det vet jag. Hon är bäst.



Nu ska jag ska städa lite granna för ikväll kommer mina goda vänner över på lite middag.
Det blir trevligt.
Vi ska fira Andreas och Josefs födelsedag!




Kommentarer
Postat av: Michaela { Foto, Webbdesign m.m!

vilka härliga bilder :D

2009-09-25 @ 21:35:19
URL: http://soeticz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0